Zatím jsme ve stavbách byli celkem střídmí. Vlastně Veloramu zakázkové koloběžky opustily loni dvě a sice na rámech Ketam/Cocon. Tohle je začátek nového přístupu. Revoočko pro Jirku jsem stavěl na jeho výběru součástek (který jsme dopředu konzultovali) a výsledek mile překvapil. Přestože jde o závodní stroj a výběr součástek je veden po váze a kvalitě a ne po barevnosti tak to dohromady vůbec není špatné :-). Při stavbě Revooček a dalších strojů se nebudem omezovat na součástky námi dodané, ale akceptujeme i co si kdo donese (... Aliexpres), pokud ovšem také chápe, že je zodpovědný taky za to, zda to pasuje a nečílí se že vyhodil peníze když nebude :-) Vyhrazuji si také právo takovou součástku odmítnout, pokud bude nebezpečná nebo jinak nevhodná.
Lak ala fládrování neboli rám je z dubu :-) Kola Zonda a Campa, vidlice Canondale. Řídítka pro začátek vysoko, řezat se, tipuju, bude možná několikrát.
Růžky jsou krásný lehounký titanový a překvapivě pohodlný i když je to prostě kousek trubky.
Vede se stálá debata, zda správný materiál na rám závodní koloběžky je ocel nebo hliník nebo carbon? Za nás jedině Dub!
Budoucnost není v Aluminiu, ale ve svařovaném dubu
Řídítka z carbonu, představec lehounký hliník Kore, gripy Lizard skins a supr titanový růžky za mě největší překvápko stavby.
Sám sobě bych si dal páky určené pro silniční brzdy ale tohle číslo snad ospravedlní lehké nepohodlí plynoucí z véčkové páky a silniční brzdy.
Krásná lehounká titanová hračka. Růžek je překvapivě pohodlný. A lehký samozřejmě
Všichni v Cocon teamu ulítáváme na pražském Cyklovrakovišti. Odtud jsou tuším i Brzdy Bontrager. Kompromis mezi váhou a schopností brzdit. V užším výběru byly další dvě a tyhle jsou o chlup těžší a ochlup brzdivější.
Zonda. Perličkou je neoriginální rychloupínák který je úplně obyč a Lehčí!
Campagnolo vpředu. Vidlice Canondale.